Specjalista ds. HR z językiem niemieckim i francuskim (C1)

Wynagrodzenie Do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Region Poznań (wielkopolskie)
Opis oferty

Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja.

Zakres obowiązków
  • zapewnienie ciągłości operacyjnej poprzez rozwiązywanie zapytań, wymagających wiedzy HR
  • zapewnienie kontaktu z ekspertami z regionu w celu rozwijania i utrzymywania szczegółowej wiedzy na temat wyznaczonych procesów i polityk dla danych regionów
  • ·odpowiadanie za bieżące przestrzeganie przepisów krajowych i przekazywanie tych informacji do Team Leadera
  • ·odpowiedzialność za obsługę procesów Workforce 
  • zarządzanie procesami związanymi z danymi dotyczące min : przeniesień, rezygnacji, zmian w pracy, urlopach, rozwiązaniach umowy
  • wykonywanie raportów
  • wspieranie szkoleń nowych osób
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (C1), francuskiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • doświadczenie w obszarze Customer Service min. 1 rok
  • chęć rozwoju w obszarze HR w międzynarodowej organizacji
  • zorientowanie na jakość, bardzo dobre umiejętności analityczne
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, nakierowane na obsługę klienta wewnętrznego
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, w zależności od doświadczenia
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7 a 9) , praca od pon-pt
  • po okresie próbnym (3 mies) praca na czas nieokreślony
  • praca w systemie w większości zdalnie (co dwa tygodnie jeden dzień w biurze)
  • system premiowy 
  • pakiet benefitów
  • realna możliwość rozwoju własnego i realny wpływ na rozwój firmy
Data ostatniej modyfikacji piątek, 5 listopada 2021