Specjalista ds. obsługi klienta - j. czeski/słowacki

Miejsce pracy Kraków;Katowice
Wynagrodzenie 7 000 - 7 500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie); Katowice (śląskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja.
Zakres obowiązków
  • obsługa zapytań klientów : mail, czat na żywo, telefon, jako pierwszy kontakt dla klientów biznesowych
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między klientami a działem dostaw
  • informowanie klientów o statusie zamówienia, dostawy oraz wszelkich zmianach w potwierdzonych i obiecanych terminach dostaw celem uzgodnienia lub anulowania zamówień
  • udzielanie informacji o cenach
  • zarządzanie istniejącymi umowami, wprowadzanie danych do systemu, zapewnienie ich zgodności 
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego : B2+/C1
  • dobra znajomość języka angielskiego : min B1
  • 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta czeskiego/słowackiego
  • empatyczna osobowość z dobrą umiejętnością budowania relacji z klientem
  • motywacja do pracy, komunikatywność
  • dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
  • umowę o pracę : stała podstawa wraz z dodatkiem językowym : 7.000 - 7.500 PLN brutto
  • dodatkowa premia roczna : średnio w wysokości jednego dodatkowego wynagrodzenia 
  • na czas pandemii - pracę zdalną, po niej : tryb hybrydowy
  • pakiet kafeteryjny : karta Multisport, punkty wymieniane na bony na zakupy
  • opieka medyczna Luxmed z podstawową opieką stomatologa
  • dla osób pracujących z biura : dofinansowanie posiłków
  • dodatkowe szkolenia w tym portal do szkoleń online
  • realną możliwość awansu połączoną ze zwiększaniem wynagrodzenia 
  • bardzo ciekawy, niemonotonny charakter pracy
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 26 października 2021