Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Miejsce pracy
Kraków;Katowice
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja
Zakres obowiązków
- obsługa zapytań klientów : mail, czat na żywo, telefon, jako pierwszy kontakt dla klientów biznesowych
- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między klientami a działem dostaw
- informowanie klientów o statusie zamówienia, dostawy oraz wszelkich zmianach w potwierdzonych i obiecanych terminach dostaw celem uzgodnienia lub anulowania zamówień
- udzielanie informacji o cenach
- zarządzanie istniejącymi umowami, wprowadzanie danych do systemu, zapewnienie ich zgodności
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : B2+/C1
- dobra znajomość języka angielskiego : min B1
- 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta niemieckiego
- empatyczna osobowość z dobrą umiejętnością budowania relacji z klientem
- motywacja do pracy, komunikatywność
- dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- umowę o pracę : stała podstawa wraz z dodatkiem językowym : otwartość na oczekiwania
- dodatkowa premia roczna : średnio w wysokości jednego dodatkowego wynagrodzenia
- na czas pandemii - pracę zdalną, po niej : tryb hybrydowy
- pakiet kafeteryjny : karta Multisport, punkty wymieniane na bony na zakupy
- opieka medyczna Luxmed z podstawową opieką stomatologa
- dla osób pracujących z biura : dofinansowanie posiłków
- dodatkowe szkolenia w tym portal do szkoleń online
- realną możliwość awansu połączoną ze zwiększaniem wynagrodzenia
- bardzo ciekawy, niemonotonny charakter pracy
Data ostatniej modyfikacji piątek, 10 grudnia 2021