Specjalista ds. Obsługi Klienta - Język Słoweński / Slovenski Jezik / Slovenščina (zdalnie)

Miejsce pracy Warszawa;Kraków
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie); Kraków (małopolskie); praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja
Zakres obowiązków
  • codzienny kontakt z klientem w kwestii informacji o płatności (ruch przychodzący/wychodząc)
  • rozwiązywanie ewentualnych sporów
  • zarządzanie relacjami z klientami celem terminowych płatności, dążenie do proponowania skutecznych rozwiązań
  • zarządzanie zapytaniami klientów
  • zapewnienie efektywnej realizacji procesów windykacji
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka słowiańskiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • silne umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
  • dobre umiejętności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w pełni zdalną
  • dodatkowe benefity : opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karty przedpłacone
  • prezenty świąteczne
  • realną możliwość rozwoju w strukturze globalnej
Data ostatniej modyfikacji środa, 22 września 2021