Specjalista ds. Obsługi Klienta - Język Słoweński / Slovenski Jezik / Slovenščina (zdalnie)
Miejsce pracy
Warszawa;Kraków
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Warszawa (mazowieckie); Kraków (małopolskie); praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja
Zakres obowiązków
- codzienny kontakt z klientem w kwestii informacji o płatności (ruch przychodzący/wychodząc)
- rozwiązywanie ewentualnych sporów
- zarządzanie relacjami z klientami celem terminowych płatności, dążenie do proponowania skutecznych rozwiązań
- zarządzanie zapytaniami klientów
- zapewnienie efektywnej realizacji procesów windykacji
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka słowiańskiego (C1) oraz angielskiego (B2)
- silne umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
- dobre umiejętności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę
- pracę w pełni zdalną
- dodatkowe benefity : opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karty przedpłacone
- prezenty świąteczne
- realną możliwość rozwoju w strukturze globalnej
Data ostatniej modyfikacji środa, 22 września 2021