Specjalista ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (branża budowlana)

Miejsce pracy Gdynia
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Gdynia (pomorskie)
Opis oferty Naszym klientem jest duży, polski producent z branży budowlanej
Zakres obowiązków
  • obsługa klienta (telefonicznie/mailowo) bez kontaktu osobistego
  • przyjmowanie reklamacji, analizowanie ich zasadności
  • raportowanie reklamacji
  • doradztwo techniczne w zakresie płytek ceramicznych, klejów, chemii budowlanej
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w zakresie reklamacji, najchętniej w branży budowlanej 
  • wiedza techniczna na temat płytek ceramicznych- mile widziana
  • wykształcenie minimum średnie;
  • dobrej znajomości pakietu Microsoft Office 365, a w szczególności arkusza kalkulacyjnego;
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta;
  • samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
  • wysokich kompetencji interpersonalnych (komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z pracownikami różnych szczebli);
  • bardzo dobrej organizacji pracy (umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów);
  • prawo jazdy kat. B;
  • mile widziana znajomość prawa reklamacyjnego
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenia podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydata, w oparciu o umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy
  • dużą samodzielność i realny wpływ na działanie firmy
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 9 grudnia 2021