Specjalista ds. obsługi reklamacji - j. niemiecki
Miejsce pracy
Kraków;Katowice;Rzeszów
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
małopolskie; podkarpackie; śląskie
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja poszerzająca swoj zespół
Zakres obowiązków
- przyjmowanie i rozwiązywanie typowych problemów związanych z reklamacjami
- wspieranie klientów w całym procesie wg standardów i wytycznych wewnątrzfirmowych
- dbanie o płynny przepływ dokumentacji
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość j.niemieckiego + angielski
- mile widziane doświadczenie - z obszaru np finansów (chociaż nie jest to wymóg)
- proklienckie nastawienie, umiejętność komunikacji
- otwartość na pracę zmianową (hybryda/homeoffce)
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
- siedziba firmy - Kraków, możliwość pracy hybrydowej (część z biura/część z domu)
- godziny pracy : 8h, między 8 a 20, może się zdarzyć pracująca 1-2 sobota w miesiącu
- duży pakiet benefitów
- wprowadzający pakiet szkoleń
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 24 maja 2022