Specjalista ds. obsługi reklamacji - j. niemiecki

Miejsce pracy Kraków;Katowice;Rzeszów
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region małopolskie; podkarpackie; śląskie
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja poszerzająca swoj zespół
Zakres obowiązków
  • przyjmowanie i rozwiązywanie typowych problemów związanych z reklamacjami
  • wspieranie klientów w całym procesie wg standardów i wytycznych wewnątrzfirmowych
  • dbanie o płynny przepływ dokumentacji
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość j.niemieckiego + angielski
  • mile widziane doświadczenie - z obszaru np finansów (chociaż nie jest to wymóg)
  • proklienckie nastawienie, umiejętność komunikacji
  • otwartość na pracę zmianową (hybryda/homeoffce)
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • siedziba firmy - Kraków, możliwość pracy hybrydowej (część z biura/część z domu)
  • godziny pracy : 8h, między 8 a 20, może się zdarzyć pracująca 1-2 sobota w miesiącu
  • duży pakiet benefitów
  • wprowadzający pakiet szkoleń
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 24 maja 2022