Specjalista ds. obsługi zapytań z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie 6000 - 7000 PLN
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja z siedzibą w Krakowie
Zakres obowiązków
  • Odpowiadania na pytania klientów dotyczące płatności za pomocą telefonu, e-mailu, czatu
  • Monitorowanie płatności na kontach klientów
  • Zamykanie kont klientów
Poszukiwane kompetencje
  • Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1 + angielski B2+/C1
  • Doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, ale mile widziane
  • Zdolność do analitycznego myślenia
  • Motywacja, otwartość, komunikatywność
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 6000 – 7000 PLN w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w systemie hybrydowym (1-2x w tygodniu praca z biura, 3 x praca zdalnie)
  • Dodatkowy pakiet benefitów : karta sportowa, zwrot kosztów domowego biura, ubezpieczenie medyczne
  • Pakiet niezbędnych szkoleń
  • Strefy odpoczynku i relaksu w biurze
  • Imprezy integracyjne i wolny dzień w dniu Twoich urodzin :)
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 18 października 2021