Junior specjalista ds. wsparcia klienta - język słoweński (slovenian)
Miejsce pracy
Kraków;
Wynagrodzenie
do ustalenia / otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
małopolskie
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
-
praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę nocną (również praca z domu)
Poszukiwane kompetencje
-
bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia – otwartość na oczekiwania kandydatów
-
hybrydowy wymiar pracy (3 dni w nowoczesnym, komfortowym biurze, 2 dni zdalnie)
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 18 lipca 2022