Junior specjalista ds. wsparcia klienta - język słoweński (slovenian)

Miejsce pracy Kraków;
Wynagrodzenie do ustalenia / otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region małopolskie
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)

  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie

  •  administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami

  •  w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia

  •  posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw

  •  praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę nocną (również praca z domu)

Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2

  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata

  •  znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym

  •  bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy

  •  pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia – otwartość na oczekiwania kandydatów

  • hybrydowy wymiar pracy (3 dni w nowoczesnym, komfortowym biurze, 2 dni zdalnie) 
  •  pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej

  •  jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy

  •  szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy

Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 18 lipca 2022