Specjalista ds. wsparcia klienta z j.duńskim (zdalnie)

Wynagrodzenie Do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Województwo Warszawa (mazowieckie); dolnośląskie; Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowe centrum usług wspólnych
Zakres obowiązków
  • Kontakt z klientem (telefon/ mail/ czat)
  • Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Współpraca z liderami i innymi działami w firmie
Poszukiwane kompetencje
  • Znajomość języka duńskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B1/B2
  • Znajomość MS Office, umiejętność obsługi komputera
  • Otwartość i komunikatywność
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (jesteśmy otwarci na propozycje kandydatów)
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia pracy
  • Praca w 100% zdalna, od poniedziałku do piątku (7:00-15:30 / 8:30-18:00)
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Pakiet wdrożeniowy na start i wsparcie opiekuna
  • Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach i kursach (np. językowych)
Data ostatniej modyfikacji środa, 19 maja 2021