Specjalista ds. wsparcia klienta z j. francuskim (branża okienna)
Miejsce pracy
Kraków;Katowice;Tarnów
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
małopolskie; śląskie
Opis oferty
Naszym klientem jest duża, firma produkcyjna ulokowana pod Krakowem
Zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa klienta: terminowa i jakościowa realizacja ofert i zamówień, doradztwo techniczne, produktowe i handlowe
- Koordynacja wdrożeń i zmian w bieżącej ofercie w systemie informatycznym
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta francuskiego
Poszukiwane kompetencje
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w stopniu C1 i polskiego (komunikatywna)
- Zmysł techniczny, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, ale jesteśmy też otwarci na osoby bez doświadczenia
- Mile widziane wykształcenie techniczne
- Sumienność, odwaga w poszukiwaniu rozwiązań
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę + premia (naliczana miesięcznie, wypłacana kwartalnie)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
- Pracę w trybie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie) - dla osób z doświadczeniem w branży okiennej, możliwość pracy zdalnej z 1 wizytą w miesiącu w firmie
- Pakiet wdrożeniowy i szkolenia przygotowujące do pracy (2 tygodnie w biurze)
- Możliwość rozwoju technicznego i w kompetencjach miękkich
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie)
- Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 13 lutego 2023