Specjalista ds. wsparcia klienta z j. francuskim (branża okienna)

Miejsce pracy Kraków;Katowice;Tarnów
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region małopolskie; śląskie
Opis oferty Naszym klientem jest duża, firma produkcyjna ulokowana pod Krakowem
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa klienta: terminowa i jakościowa realizacja ofert i zamówień, doradztwo techniczne, produktowe i handlowe
  • Koordynacja wdrożeń i zmian w bieżącej ofercie w systemie informatycznym
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta francuskiego
Poszukiwane kompetencje
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w stopniu C1 i polskiego (komunikatywna)
  • Zmysł techniczny, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, ale jesteśmy też otwarci na osoby bez doświadczenia
  • Mile widziane wykształcenie techniczne
  • Sumienność, odwaga w poszukiwaniu rozwiązań
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę + premia (naliczana miesięcznie, wypłacana kwartalnie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
  • Pracę w trybie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie) - dla osób z doświadczeniem w branży okiennej, możliwość pracy zdalnej z 1 wizytą w miesiącu w firmie
  • Pakiet wdrożeniowy i szkolenia przygotowujące do pracy (2 tygodnie w biurze)
  • Możliwość rozwoju technicznego i w kompetencjach miękkich
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie)
  • Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 13 lutego 2023