Specjalista ds. wsparcia klienta z j.niemieckim

Miejsce pracy Kraków;Katowice;Warszawa;Poznań;Gdańsk;Łódź;Wrocław
Wynagrodzenie 4500
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo mazowieckie; Wrocław (dolnośląskie); kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; Łódź, Piotrków Trybunalski (łódzkie); Kraków, Nowy Sącz, Tarnów (małopolskie); opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja
Zakres obowiązków
  • Kontakt z klientem (telefon/ mail/ czat) w języku niemieckim
  • Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Współpraca z liderami i innymi działami w firmie
Poszukiwane kompetencje
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 i angielskiego na poziomie B1/B2
  • Znajomość MS Office, umiejętność obsługi komputera
  • Otwartość i komunikatywność

 

nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy 

Oferujemy
  • Dobre wynagrodzenie na start : 4500 PLN brutto, po kilku miesiącach możliwość podwyżki
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia pracy
  • Praca w 100% zdalna, od poniedziałku do piątku (7:00-15:30 / 8:30-18:00)
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Pakiet wdrożeniowy na start i wsparcie opiekuna
  • Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach i kursach (np. językowych)
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 20 maja 2021