Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Wynagrodzenie 6000 + premia
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest duża, firma produkcyjna ulokowana pod Krakowem
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa klienta: terminowa i jakościowa realizacja ofert i zamówień, doradztwo techniczne, produktowe i handlowe
  • Koordynacja wdrożeń i zmian w bieżącej ofercie w systemie informatycznym
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta niemieckojęzycznego
Poszukiwane kompetencje
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w stopniu C1
  • Zmysł techniczny, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i pracy biurowej
  • Mile widziane wykształcenie techniczne
  • Sumienność, odwaga w poszukiwaniu rozwiązań
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę 6000 zł brutto + premia 10% (naliczana miesięcznie, wypłacana kwartalnie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
  • Pracę w trybie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie)
  • Pakiet wdrożeniowy i szkolenia przygotowujące do pracy (2 tygodnie w biurze)
  • Możliwość rozwoju technicznego i w kompetencjach miękkich
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie)
  • Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 2 września 2021