Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język grecki

Miejsce pracy Kraków;Warszawa;Katowice;Wrocław;Poznań;Gdańsk;Lublin;Łódź;Szczecin
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty

Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.

W związku z nowymi projektami, poszerza ilość osób do zatrudnienia.
Zakres obowiązków

Stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)

W zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.

Praca jest w całości zdalna i może być wykonywana z dowolnego miejsca w Polsce.

 

- obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)

- wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu: najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.

Dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie

- w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem

- praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem

Poszukiwane kompetencje

- bardzo dobra znajomość języka greckiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2

- gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy

- pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

- umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika

Oferujemy

- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior/specjalista/ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów

- pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)

- pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera

- pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta

- wszystkie niezbędne narzędzia pracy

- jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy

- szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy

- możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym

 

Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 25 kwietnia 2022