Specjalista Helpdesk ds.wsparcia użytkowników z językiem francuskim

Miejsce pracy Warszawa;Kraków;Wrocław;
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); Łódź (łódzkie); Kraków (małopolskie); Rzeszów (podkarpackie); Gdańsk (pomorskie); Katowice (śląskie); Kielce (świętokrzyskie); Poznań (wielkopolskie); Szczecin (zachodniopomorskie); praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
  • administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia 
  • posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
  • praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę nocną (również praca z domu)
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2
  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata
  • znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia -otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji piątek, 11 lutego 2022