Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1

Miejsce pracy Kraków; Katowice
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie); Katowice (śląskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja obsługująca klientów z j.niemieckim
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
  • administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia 
  • posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników
  • praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17
  • raz w tygodniu - praca z biura w Krakowie
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2
  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata
  • znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do pracy z biura z Krakowa 1 x w tygodniu, reszta zdalnie
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • pracę hybrydową (4 dni zdalnie 1 dzień biuro Kraków)
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 14 lipca 2025