Specjalista/-tka ds. eventów i organizacji targów

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest polska firma.
Zakres obowiązków
  • Współtworzenie i projektowanie eventów oraz konferencji dla klientów (kreowanie pomysłów na eventy, tworzenie prezentacji i scenariuszy wydarzeń)
  • Planowanie oraz udział w krajowych/międzynarodowych imprezach targowych
  • Przygotowywanie materiałów do prezentacji dla klientów (praca z grafikami)
  • Uczestniczenie w spotkaniach z klientami: ustalanie szczegółów, negocjacje, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Research w ramach planowanych działań eventowych
  • Przygotowanie stoisk targowych, współpraca z projektantami
  • Koordynacja działań związanych z organizacją wydarzeń (noclegi, transport, usługi dodatkowe) oraz ich dalszym rozliczeniem
  • Wsparcie działu realizacji
Poszukiwane kompetencje
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w dziale kreacji na rynku eventowym lub podobnym
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunkach artystycznych)
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, poziom min. B2
  • Dobra znajomość pakietu MS Office; w szczególności programu PowerPoint (mile widziana także znajomość programów Keynote, Corel i Paint)
  • Umiejętność nawiązywana relacji z klientami, której podstawą jest wysoki poziom komunikacji i kultury osobistej
  • Kreatywne/oryginalne podejście do życia i pracy
  • Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie: komunikatywność, elastyczność, oraz dynamika w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Motywacja do nauki i otwartość na nowe doświadczenia, nastawienie na cel
Oferujemy
  • Otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • Pakiet benefitów : bony, karta sportowa, opieka medyczna
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość wdrażania swoich pomysłów
  • Dużą samodzielność 

 

Data ostatniej modyfikacji piątek, 3 grudnia 2021