Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)

Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedna z firm kooperująca na co dzień z agencjami reklamowymi.
Szukamy osoby do obsługi i koordynacji działań z takim typem klienta.
Zakres obowiązków
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez skuteczną komunikację i rozwiązywanie problemów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami - agencjami reklamowymi
  • Zarządzanie projektami i koordynacja działań pomiędzy różnymi działami w celu zapewnienia satysfakcji klienta
  • Analiza zgłaszanych potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań 
  • Codzienne działania w zakresie koordynowania zamówień od klienta (od zlecania na produkcji aż po wysyłkę)
Poszukiwane kompetencje
  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w agencji reklamowej (konieczne do rozumienia procesów które zachodzą u klienta)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Zorientowanie na osiąganie celów oraz gotowość do nauki i rozwoju
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe (stała podstawa, umowa o pracę)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • bardzo ciekawą i różnorodne zadania w ponad stu osobowej firmie
  • pakiet szkoleń wprowadzających
  • pakiet benefitów
  • dużą samodzielność na kluczowym stanowisku do obsługi klientów
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 2 lipca 2024