Specjalista/-tka ds. realizacji zamówień z językiem angielskim (logistyka)

Miejsce pracy Kraków
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Region małopolskie
Opis oferty Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja  z siedzibą w Krakowie.
Zakres obowiązków
  • Organizacja transportu zgodnie ze specyfikacją poszczególnych zamówień
  • Ustalanie terminów odbioru/dostawy, sprawdzanie dokumentacji związanej z transportem/odprawą celną
  • Tworzenie i obsługa pilnych zamówień w ramach polityki wewnętrznej Firmy
  • Zarządzanie komunikacją z punktami wysyłki i odbioru oraz przewoźnikami
  • Monitorowanie statusów przesyłek i podejmowanie odpowiednich akcji w przypadku zaobserwowanych nieprawidłowości
  • Wspieranie wdrażania nowych procesów poprzez udzielanie informacji zwrotnej i testowanie nowych rozwiązań
  • Kontakt z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi (dział zakupów)
Poszukiwane kompetencje
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Umiejętność posługiwania się aplikacjami Excel i dbałość o szczegóły
  • Umiejętności analityczne
  • Dobra komunikacja i umiejętności prezentacji danych w sposób jasny i czytelny
Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
  • umowa o pracę (3 miesięczny okres próbny, czas nieokreślony) 
  • niezbędne szkolenia związane z wykonywanymi obowiązkami
  • praca podczas pandemii w systemie hybrydowym, później ok 2 x w tygodniu
  • pakiet benefitów : karta sportowa, opieka medyczna, dodatki urlopowe, karta SODEXO 
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 4 października 2021