Specjalista/-tka ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (zdalnie)
Miejsce pracy
Katowice;Warszawa;Kraków;Poznań;Wrocław;
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Województwo
Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); Łódź (łódzkie); Kraków (małopolskie); Gdańsk (pomorskie); Katowice (śląskie); Poznań (wielkopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja obsługująca klientów z całego świata
Zakres obowiązków
- obsługa i wsparcie użytkowników końcowych w zakresie pomocy technicznej w obsłudze komputera/oprogramowania - pomoc oferowana telefonicznie / zdalnie
- przetwarzanie przychodzących zapytań ze strony użytkowników
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem, pocztą e-mail
- rejestrowanie przychodzących zapytań : od wprowadzenia po zakończenie
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego (C1) i angielskiego (B2+/C1)
- umiejętność pracy w środowisku Service Desk / wsparcia technicznego
- gotowość do pracy zmianowej (zdalnie)
- umiejętność nadawania priorytetów swojej pracy
Oferujemy
- umowę o pracę na czas nieokreślony : wysokość podstawy w zależności od doświadczenia
- pracę w 100procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- pakiet rozbudowanych benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, system kafeteryjny (bilety do kina, etc)
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Data ostatniej modyfikacji środa, 17 marca 2021