Specjalista/-tka ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (zdalnie)

Miejsce pracy Katowice;Warszawa;Kraków;Poznań;Wrocław;
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); Łódź (łódzkie); Kraków (małopolskie); Gdańsk (pomorskie); Katowice (śląskie); Poznań (wielkopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja obsługująca klientów z całego świata
Zakres obowiązków
  • obsługa i wsparcie użytkowników końcowych w zakresie pomocy technicznej w obsłudze komputera/oprogramowania - pomoc oferowana telefonicznie / zdalnie 
  • przetwarzanie przychodzących zapytań ze strony użytkowników
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem, pocztą e-mail
  • rejestrowanie przychodzących zapytań : od wprowadzenia po zakończenie
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (C1) i angielskiego (B2+/C1)
  • umiejętność pracy w środowisku Service Desk / wsparcia technicznego
  • gotowość do pracy zmianowej (zdalnie)
  • umiejętność nadawania priorytetów swojej pracy
Oferujemy
  • umowę o pracę na czas nieokreślony : wysokość podstawy w zależności od doświadczenia
  • pracę w 100procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • pakiet rozbudowanych benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, system kafeteryjny (bilety do kina, etc)
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Data ostatniej modyfikacji środa, 17 marca 2021