Specjalista/-tka działu obsługi klienta

Miejsce pracy Kielce
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region świętokrzyskie
Opis oferty Naszym klientem jest firma produkcyjna, budująca swój dział obsługi klienta
Zakres obowiązków
  • przyjmowanie zamówień od klientów oraz przedstawicieli handlowych z terenu
  • udzielanie informacji (mailowo/telefonicznie) zainteresowanym klientom o statusie zamówienia oraz wysyłki towaru
  • dbałość o właściwy przepływ informacji między produkcją, magazynem, działem sprzedaży a klientami
  • zlecanie transportów zamówień
  • budowanie i utrzymywanie relacji z firmami transportowymi
  • raportowanie swojej pracy
Poszukiwane kompetencje
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta
  • bardzo pożądana znajomość branży produkcyjnej
  • świetne umiejętności interpersonalne, pozytywne nastawienie, od strony szans nie zagrożeń
  • duża samodzielność, odpowiedzialność
  • doświadczenie w pracy z MS Excel oraz programami typu CRM
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
  • odpowiednie wynagrodzenie w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania kandydatów
  • umowę o pracę, po okresie próbnym na czas nieokreślony
  • pracę w firmie gdzie pracy nie brakuje :) a sam jej charakter jest bardzo zróżnicowany
  • dużą samodzielność
  • stacjonarny charakter pracy w biurze w kilkudziesięcio-osobowej firmie
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 9 lutego 2023