Specjalista/-tka wsparcia Helpdesk z j.niemieckim

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma poszerzająca swój dział pomocy z językiem niemieckim
Zakres obowiązków
  • wsparcie pracowników firm (krok po kroku wg ustalonych procedur) w kwestiach rozwiązywania ich problemów z komputerem takich jak pomoc w zainstalowaniu oprogramowania, reset hasła
  • w przypadku trudniejszych kwestii skierowanie do drugiej linii wsparcia
  • nie jest wymagane doświadczenie - jedynie chęć do pracy (tryb hybrydowy)
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : C1 oraz angielskiego B2
  • doświadczenie w obsłudze klienta / wsparciu będzie atutem ale nie jest wymagane (większe wynagrodzenie)
  • w przypadku braku doświadczenia - chęć do nauki (pozycje juniorskie)
  • dobra znajomość MS Office
  • chęć do pracy hybrydowej (centrala firmy w Krakowie)
Oferujemy
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia :
    - inne wynagrodzenie na pozycji junior  - inne na pozycji senior, otwartość na oczekiwania kandydata
  • pracę w trybie hybrydowym (część z biura, część z domu), godziny pracy od 7-8-9-10, 8h
  • pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna, multisport, mybenefit etc
  • możliwości rozwoju/awansu
  • ciekawe wyzwania
  • szybki proces rekrutacyjny
Data ostatniej modyfikacji piątek, 27 stycznia 2023