Specjalista/-tka wsparcia Helpdesk z j.niemieckim
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma poszerzająca swój dział pomocy z językiem niemieckim
Zakres obowiązków
- wsparcie pracowników firm (krok po kroku wg ustalonych procedur) w kwestiach rozwiązywania ich problemów z komputerem takich jak pomoc w zainstalowaniu oprogramowania, reset hasła
- w przypadku trudniejszych kwestii skierowanie do drugiej linii wsparcia
- nie jest wymagane doświadczenie - jedynie chęć do pracy (tryb hybrydowy)
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : C1 oraz angielskiego B2
- doświadczenie w obsłudze klienta / wsparciu będzie atutem ale nie jest wymagane (większe wynagrodzenie)
- w przypadku braku doświadczenia - chęć do nauki (pozycje juniorskie)
- dobra znajomość MS Office
- chęć do pracy hybrydowej (centrala firmy w Krakowie)
Oferujemy
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia :
- inne wynagrodzenie na pozycji junior - inne na pozycji senior, otwartość na oczekiwania kandydata
- pracę w trybie hybrydowym (część z biura, część z domu), godziny pracy od 7-8-9-10, 8h
- pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna, multisport, mybenefit etc
- możliwości rozwoju/awansu
- ciekawe wyzwania
- szybki proces rekrutacyjny
Data ostatniej modyfikacji piątek, 27 stycznia 2023