Specjalista wsparcia klienta z językiem hiszpańskim (Helpdesk)

Miejsce pracy Lublin;Katowice
Wynagrodzenie 5200 - 5600 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Lublin (lubelskie); Katowice (śląskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja
Zakres obowiązków
  • Techniczne wsparcie klientów dotyczące oprogramowania i sprzętu komputerowego za pośrednictwem infolinii i systemu zgłoszeń
  • Monitorowanie i zarządzanie otwartymi ticketami
  • Eskalowanie trudniejszych przypadków do ekspertów II i III Linii wsparcia
  • Ścisła współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie mająca na celu optymalizację procesu obsługi klienta


Poszukiwane kompetencje
  • 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku (pomoc techniczna, obsługa klienta)
  • język hiszpański na poziomie  B2/C1 oraz język angielski na poziomie B2
  • nastawienie na współpracę wewnątrz zespołu i podejmowanie samodzielnych decyzji
  • wiedza na temat  zarządzanie incydentami i zapytaniami, nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • wiedza na temat O365, VPN, przeglądarek internetowych.
  • bardzo dobre zarządzanie czasem

    Mile widziana:
  •  wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows 10), komputerów  aplikacji: TeamViewer, AD, Citrix,
    ServiceNow
Oferujemy
  • umowę o pracę na czas nieokreślony z wynagrodzeniem adekwatnym do doświadczenia
  • dodatkowe premie
  • szeroką ofertę szkoleń i dofinansowanie kursów
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • bogaty pakiet dodatków pozapłacowych do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • prywatną opiekę medyczna również dla Twojej rodziny
  • szybki i sprawny proces rekrutacyjny
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 8 lipca 2021