Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy
Kraków;Warszawa;Wrocław;Katowice
Wynagrodzenie
6900-7500
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
- wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
- w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia
- posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
- praca poniedziałek-piątek
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B2
- umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
- chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
- pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
- gotowość do 2 tygodniowego, płatnego przez pracodawcę szkolenia wstępnego w Krakowie (hotel gwarantuje pracodawca), potem praca zdalna
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
- pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
- pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
- jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
- szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji piątek, 1 września 2023