Specjalista wsparcia komputerowego - język niemiecki

Miejsce pracy Kraków;Warszawa;Poznań;Wrocław
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa firma wywodząca się z Azji, poszerzająca swój dział wsparcia helpdesk/service desk klienta niemieckojęzycznego
Zakres obowiązków
  • zdalne wsparcie pracowników firm (krok po kroku wg skryput) w kwestiach rozwiązywania ich problemów z komputerem takich jak pomoc w zainstalowaniu oprogramowania, reset hasła
  • w przypadku trudniejszych kwestii skierowanie do drugiej linii wsparcia
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : C1 oraz angielskiego B2
  • doświadczenie w obsłudze klienta / wsparciu (większe wynagrodzenie)
  • w przypadku braku doświadczenia - chęć do nauki (pozycje juniorskie)
  • dobra znajomość MS Office
  • chęć do pracy zdalnej + raz na 5 tygodni dyżur zdalny weekendowy
Oferujemy
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia :
    - inne wynagrodzenie na pozycji junior  - inne na pozycji senior, otwartość na oczekiwania kandydata
  • pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce, godziny pracy od 7-8-9-10, 8h
  • pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna, multisport, mybenefit etc
  • możliwości rozwoju/awansu
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 26 września 2022