Specjalista wsparcia komputerowego - język niemiecki
Miejsce pracy
Kraków;Warszawa;Poznań;Wrocław
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa firma wywodząca się z Azji, poszerzająca swój dział wsparcia helpdesk/service desk klienta niemieckojęzycznego
Zakres obowiązków
- zdalne wsparcie pracowników firm (krok po kroku wg skryput) w kwestiach rozwiązywania ich problemów z komputerem takich jak pomoc w zainstalowaniu oprogramowania, reset hasła
- w przypadku trudniejszych kwestii skierowanie do drugiej linii wsparcia
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : C1 oraz angielskiego B2
- doświadczenie w obsłudze klienta / wsparciu (większe wynagrodzenie)
- w przypadku braku doświadczenia - chęć do nauki (pozycje juniorskie)
- dobra znajomość MS Office
- chęć do pracy zdalnej + raz na 5 tygodni dyżur zdalny weekendowy
Oferujemy
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia :
- inne wynagrodzenie na pozycji junior - inne na pozycji senior, otwartość na oczekiwania kandydata
- pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce, godziny pracy od 7-8-9-10, 8h
- pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna, multisport, mybenefit etc
- możliwości rozwoju/awansu
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 26 września 2022