Specjalista wsparcia obsługi klienta - język niemiecki

Miejsce pracy Kraków;Wrocław;Warszawa;Poznań;Katowice
Wynagrodzenie 7500 - 7700 PLN
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja rozszerzająca swój zespół z j. niemieckim
Zakres obowiązków
  • udzielanie wsparcia Liderowi w zapewnieniu efektywności w codziennej pracy
  • przygotowywanie i dostarczanie raportów lub rekomendacji dla usprawniania procesów
  • przetwarzanie zamówień, odbieranie maili
  • wdrażanie kontroli w celu monitorowania procesów i zapewnienia ich wydajności
  • aktualizowanie statusów danych spraw/projektów
  • prowadzenie aktualnej dokumentacji procedur operacyjnych
  • komunikowanie zmian, ulepszeń i modyfikacji
  • ogólne obowiązki w zakresie wsparcia działu obsługi klienta i sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy w dziale Customer Service/Obsłudze klienta lub administracji sprzedaży lub logistyce
  • bardzo dobre umiejętności analityczne oraz interpersonalne
  • umiejętność obsługi wielu priorytetów równolegle
  • pozytywne podejście do rozwiązywanych zagadnień
  • raz na jakiś czas gotowość do podróży 1-2 dni  (informacja z wyprzedzeniem ok miesiąca)
Oferujemy
  • pracę w całości zdalną ( 2 dni wprowadzenia w biurze na początku w Krakowie) z dowolnego miejsca w Polsce
  • wynagrodzenie podstawowe 7500-7700 w zależności od doświadczenia
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet benefitów korporacyjnych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • dużą samodzielność i ciekawe projekty w stabilnej organizacji spoza Europy, osiągającej przychody powyżej 10 miliardów dolarów 
Data ostatniej modyfikacji środa, 3 sierpnia 2022