Specjalista wsparcia obsługi klienta - język niemiecki
Miejsce pracy
Kraków;Wrocław;Warszawa;Poznań;Katowice
Wynagrodzenie
7500 - 7700 PLN
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja rozszerzająca swój zespół z j. niemieckim
Zakres obowiązków
- udzielanie wsparcia Liderowi w zapewnieniu efektywności w codziennej pracy
- przygotowywanie i dostarczanie raportów lub rekomendacji dla usprawniania procesów
- przetwarzanie zamówień, odbieranie maili
- wdrażanie kontroli w celu monitorowania procesów i zapewnienia ich wydajności
- aktualizowanie statusów danych spraw/projektów
- prowadzenie aktualnej dokumentacji procedur operacyjnych
- komunikowanie zmian, ulepszeń i modyfikacji
- ogólne obowiązki w zakresie wsparcia działu obsługi klienta i sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
- minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy w dziale Customer Service/Obsłudze klienta lub administracji sprzedaży lub logistyce
- bardzo dobre umiejętności analityczne oraz interpersonalne
- umiejętność obsługi wielu priorytetów równolegle
- pozytywne podejście do rozwiązywanych zagadnień
- raz na jakiś czas gotowość do podróży 1-2 dni (informacja z wyprzedzeniem ok miesiąca)
Oferujemy
- pracę w całości zdalną ( 2 dni wprowadzenia w biurze na początku w Krakowie) z dowolnego miejsca w Polsce
- wynagrodzenie podstawowe 7500-7700 w zależności od doświadczenia
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- pakiet benefitów korporacyjnych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- dużą samodzielność i ciekawe projekty w stabilnej organizacji spoza Europy, osiągającej przychody powyżej 10 miliardów dolarów
Data ostatniej modyfikacji środa, 3 sierpnia 2022