Specjalista/t-ka ds. wsparcia użytkowników - język francuski

Miejsce pracy Katowice
Wynagrodzenie 3800 - 4100
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo lubelskie; śląskie
Opis oferty Naszym klientem jest uznana, międzynarodowa korporacja.
Po szkoleniu będziesz mógł/mogła
  • Odpowiadać na zapytania użytkowników z krajów francuskojęzycznych dotyczących nieskomplikowanych problemów związanych z użytkowaniem programów
  • Analizować zgłoszenia i je rozwiązywać przez czat, telefon, mail 
Oczekujemy
  • Bardzo dobrej lub biegłej znajomości języka francuskiego (B2-C1) – ma to realny wpływ na Twoje wynagrodzenie
  • Średniej znajomości języka angielskiego (B1-B2)
  • Komunikatywności, pozytywnego nastawienia i zorientowania na potrzeby użytkowników
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
  • Nie wymagamy doświadczenia - jeśli je masz, wpłynie ono na Twoje wynagrodzenie na plus
W zamian zaproponujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia oraz poziomu znajomości języka francuskiego
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony z elastycznym czasem rozpoczęcia pracy (między 6 a 11-tą) co pozwoli pogodzić Ci np obowiązki rodzinne z pracą
  • Szeroki pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, bilety do kina
  • Szkolenia językowe
  • Możliwości rozwoju w nowo tworzonych strukturach z realnymi możliwościami awansu. 
Data ostatniej modyfikacji 28 sierpnia 2020