Specjalista/tka działu obsługi klienta bankowego (język niemiecki)
Wynagrodzenie
do ustalenia, otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; zagranica; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest zagraniczna korporacja, rozszerzająca swój dział obsługi klienta w obszarze bankowości, działający w pełni zdalnie.
Zakres obowiązków
- wyjaśnianie problemów klientów i rozwiązywanie reklamacji w trzech kanałach komunikacji w zależności od preferencji klienta : czat, telefon, mail
- dostarczanie niezbędnych informacji o które klient pyta
- efektywne proponowanie rozwiązań zgodnie z wytycznymi
- sprawna komunikacja z klientem
- wprowadzanie danych do systemu i dbanie o rozwiązywanie zgłaszanych problemów przez klientów
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom C1 lub native (komunikacja codzienna z klientem)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (komunikacja wewnątrz firmy)
- mile widziane doświadczenie min 1-2 lata w obsłudze klienta (np. bankowość)
- dobre umiejętności interpersonalne, sprawne rozwiązywanie przychodzących zapytań
- umiejętność ustalania priorytetów
- gotowość do pracy zdalnej z domu, praca po 8h między 8:00-20:00, raz w miesiącu pracująca sobota z uwagi na zapewnienie obsługi klienta (również zdalnie)
Oferujemy
- umowa o pracę, otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
- pracę w pełni zdalną z domu
- szkolenie wstępne i przygotowujące do pracy
- laptop i inne niezbędne narzędzia do pracy
- pakiet benefitów : karta multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie kursów języków, bonusy świąteczne
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji o przychodach ponad 13 mld dolarów rocznie
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 16 października 2023