Specjalistka ds. administracji i finansów

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie 7 000 - 9 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma tworząca swoje struktury w Warszawie
Zakres obowiązków
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i kontrola ich poprawności
  • Obsługa faktur, płatności oraz monitorowanie należności i zobowiązań
  • Sporządzanie prostych analiz finansowych oraz przygotowywanie zestawień budżetowych
  • Organizacja pracy biura, dbanie o właściwe funkcjonowanie administracyjne firmy
  • Współpraca z działem księgowości
  • Organizacja pracy biura
  • Poszukiwane kompetencje
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Oferujemy
    • Wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę,7 000 - 9 000 PLN brutto w zależności od doświadczenia
    • Bardzo ciekawe, samodzielne stanowisko w tworzących się strukturach firmy
    • Atrakcyjne miejsce pracy bardzo dobrze skomunikowane w centrum Warszawy (wieżowiec przy Al Jerozolimskich)
    • Duże możliwości rozwoju i awansu
    Data ostatniej modyfikacji czwartek, 14 listopada 2024