Specjalistka ds. administracji i finansów
Miejsce pracy
Warszawa
Wynagrodzenie
7 000 - 9 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma tworząca swoje struktury w Warszawie
Zakres obowiązków
Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i kontrola ich poprawności
Obsługa faktur, płatności oraz monitorowanie należności i zobowiązań
Sporządzanie prostych analiz finansowych oraz przygotowywanie zestawień budżetowych
Organizacja pracy biura, dbanie o właściwe funkcjonowanie administracyjne firmy
Współpraca z działem księgowości
Organizacja pracy biura
Poszukiwane kompetencje
Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych
Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę,7 000 - 9 000 PLN brutto w zależności od doświadczenia
- Bardzo ciekawe, samodzielne stanowisko w tworzących się strukturach firmy
- Atrakcyjne miejsce pracy bardzo dobrze skomunikowane w centrum Warszawy (wieżowiec przy Al Jerozolimskich)
- Duże możliwości rozwoju i awansu