Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Miejsce pracy Niepołomice
Wynagrodzenie 4100 - 4500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedna z polskich firm, posiadająca swoje biuro w Niepołomicach
Zakres obowiązków
  • przygotowywanie dokumentów dla klientów i nowo zatrudnianych pracowników
  • sprawdzanie poprawności dokumentacji
  • kompletowanie dokumentów
  • obsługa klientów, przekazywanie folderów, udzielanie informacji
  • bieżąca obsługa biurowo-administracyjna
Poszukiwane kompetencje
  • minimum rok doświadczenia w pracy biurowej lub na stanowisku asystentki / recepcji
  • samodzielność
  • pozytywne nastawienie, uśmiech
  • wymagane orzeczenie o niepełnosprawności : stopień umiarkowany lub znaczny
  • mile widziane prawo jazdy kat B
Oferujemy
  • umowę o pracę : podstawa 3 000 zł netto, po okresie próbnym : 3 500 netto PLN
  • stacjonarny charakter pracy (biurowa) w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku
  • samodzielne i ciekawe stanowisko
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 14 grudnia 2021