Team Leader zespołu AP

Miejsce pracy Szczecin
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Szczecin (zachodniopomorskie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych organizacji z siedzibą w Szczecinie
Zakres obowiązków
  • zarządzanie zespołem AP (9-10 osób)
  • wspieranie i rozwijanie zespołu : motywacja, coaching, szkolenia
  • odpowiedzialność za terminowe przetwarzanie procesów AP
  • przeprowadzenie transferu wiedzy przy przenoszeniu procesów z biur lokalnych
  • udoskonalanie i standaryzacja procesów
  • udział w rekrutacji członków zespołu
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na stanowisku Team Lidera lub starszego specjalisty procesów AP/GL
  • dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
  • wykształcenie związane z finansami/ekonomią
  • pozytywne podejście, dbałość o szczegóły, umiejętność dotrzymywania terminów
  • umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : w zależności od doświadczenia, umowa o pracę
  • dodatek urlopowy
  • pakiet benefitów : multisport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (premium)
  • dostęp do platformy szkoleniowej
  • realne możliwości rozwoju i awansu w strukturze firmy
  • praca na czas pandemii : zdalnie, potem model hybrydowy
Data ostatniej modyfikacji piątek, 15 stycznia 2021