Technical Support Engineer (Network Protocols)

Miejsce pracy Katowice;Kraków;Wrocław;Rzeszów;Warszawa
Wynagrodzenie 7 000 - 11 000 PLN + VAT
Rodzaj zatrudnienia B2B / umowa o pracę
Województwo Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); Kraków (małopolskie); Rzeszów (podkarpackie); Katowice (śląskie); Kielce (świętokrzyskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma zajmująca się optymalizacją zarządzania sieciami komputerowymi dla klientów na całym świecie
Zakres obowiązków
  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów
  • Tworzenie, naprawa lub aktualizacja konfiguracji dla klientów
  • Odpowiadanie na wszystkie zapytania związane z produktami 
  • Analizowanie potrzeb klientów, sugerowanie uaktualnień lub dodatkowych funkcji w celu spełnienia ich wymagań, umów SLA
  • Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta - wsparcie aplikacji, systemów lub sieci
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego : poziom C1, codzienny kontakt z klientem w j.angielskim
  • Dobra znajomość systemu Linux
  • Umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych : routery, sieci wifi, serwery
  • Znajomość protokołów sieciowych : TCP/IP, HTTP, DNS, DHCP, SNMP, SSH
Oferujemy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia między 7 000 a 11 000 PLN brutto / lub netto + VAT jeśli to B2B
  • Pracę w 100procentach zdalną z incydentalnym pojawianiem się w firmie (np integracja)
  • Pełną ciekawych wyzwań pracę dla międzynarodowych klientów
  • Kartę Multisport
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 7 czerwca 2021