User Experience Manager (ServiceDesk SLA)
Miejsce pracy
Kraków;Katowice;Rzeszów;Warszawa;Wrocław
Wynagrodzenie
do ustalenia, otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); Kraków (małopolskie); Katowice (śląskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowe centrum spoza Europy, rozszerzające portfolio swoich usług, współpracujące z klientem zewnętrznym
Zakres obowiązków
- monitorowanie wydajności by zapewnić klientom najwyższy poziom usług poprzez spełnianie oczekiwań zawartych w umowach (SLA)
- współpraca z ServiceDesk i innymi zespołami w tym Quality Assurance w celu tworzenia pulpitów nawigacyjnych i narzędzi analitycznych które śledzą wydajność zespołu
- współpraca z klientem w celu monitorowania i śledzenia problemów oraz dostosowania aktualnych priorytetów
- regularne śledzenie raportów, analiza wydajności za pomocą różnych metod by wypracowywać i formułować zalecenia dotyczące poprawy wydajności
Poszukiwane kompetencje
- kilkuletnie doświadczenie w obszarze User Experience z doświadczeniem nadzorczym/zarządczym w środowisku obsługi klienta w międzynarodowym zespole
- rozumienie zasad SixSigma, ITIL, Agile
- biegła znajomość języka angielskiego
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i silne umiejętności analityczne
- proaktywność, wysoko posunięte umiejętności zarządzania
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania kandydata - umowa o pracę
- dodatkowe kwartalne premie i bonusy
- stanowisko zdalne, 1-2 razy w miesiącu z wizytą w centrali w Krakowie
- duża samodzielność w organizacji o przychodach kilku mld dolarów
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 5 maja 2022