User Experience Manager (ServiceDesk SLA)

Miejsce pracy Kraków;Katowice;Rzeszów;Warszawa;Wrocław
Wynagrodzenie do ustalenia, otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); Kraków (małopolskie); Katowice (śląskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowe centrum spoza Europy, rozszerzające portfolio swoich usług, współpracujące z klientem zewnętrznym
Zakres obowiązków
  • monitorowanie wydajności by zapewnić klientom najwyższy poziom usług poprzez spełnianie oczekiwań zawartych w umowach (SLA)
  • współpraca z ServiceDesk i innymi zespołami w tym Quality Assurance w celu tworzenia pulpitów nawigacyjnych i narzędzi analitycznych które śledzą wydajność zespołu
  • współpraca z klientem w celu monitorowania i śledzenia problemów oraz dostosowania aktualnych priorytetów
  • regularne śledzenie raportów, analiza wydajności za pomocą różnych metod by wypracowywać i formułować zalecenia dotyczące poprawy wydajności
Poszukiwane kompetencje
  • kilkuletnie doświadczenie w obszarze User Experience z doświadczeniem nadzorczym/zarządczym w środowisku obsługi klienta w międzynarodowym zespole
  • rozumienie zasad SixSigma, ITIL, Agile
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i silne umiejętności analityczne
  • proaktywność, wysoko posunięte umiejętności zarządzania
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania kandydata - umowa o pracę
  • dodatkowe kwartalne premie i bonusy
  • stanowisko zdalne, 1-2 razy w miesiącu z wizytą w centrali w Krakowie
  • duża samodzielność w organizacji o przychodach kilku mld dolarów
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 5 maja 2022