Zdalny Specjalista/-tka ds. wsparcia - język niemiecki

Miejsce pracy Warszawa; Kraków; Wrocław; Poznań; Katowice; Gdańsk;
Wynagrodzenie 8 000 - 8 700 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, poszerzająca swój dział wsparcia 
Zakres obowiązków
  • odpowiadanie na zapytania klientów w języku niemieckim - pomoc w zakresie np resetu hasła, zainstalowania aplikacji, odzyskania hasła do poczty, etc
  • pomoc i wsparcie w wymienionym zakresie poprzez zdalne łączenie się
  • w przypadku trudniejszych tematów - skierowanie do II linii wsparcia
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w obsłudze klienta - najlepiej w obszarze pomocy / service desku min pół roku
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom C1, oraz angielskiego B2 (komunikacja wewnątrz firmy)
  • zaangażowanie, aktywność, proklienckie podejście
  • gotowość do pracy zdalnej z domu (160h w miesiącu, trzy zmiany) - z uwagi na charakter pracy, wsparcie jest czynne całą dobę 24/7 - w przypadku pracy w sobotę i niedzielę (12h) - trzy dni wolnego
Oferujemy
  • wynagrodzenie na podstawie umowę o pracę : 8 000 - 8 700 PLN brutto w zależności od doświadczenia (6-12 miesięcy)
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy 
  • zdalny i wygodny charakter pracy ( z dwudniowym wdrożeniem w Krakowie, pobyt opłaca pracodawca )
  • dużą stabilność pracy w jednej z największych korporacji tego typu na świecie
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, dodatkowe świadczenia socjalne
  • możliwość rozwoju / awansu
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 9 września 2025