Customer Service Specialist with French and Italian

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest nowo otwierane centrum SSC obsługi klienta.
Zakres obowiązków

 

  • Odpowiadanie na zapytania klientów głównie telefonicznie (czasem czat)
  • Odpowiadanie na pytania związane z fakturami, płatnościami, aktywacją pakietów, zmianą oferty
  • Zbieranie zgód marketingowych
  • Dosprzedaż dodatkowych usług- brak celów sprzedażowych 
Poszukiwane kompetencje

firma zapewnia wszystkie niezbędne szkolenia, które pozwolą dobrze przygotować się do obowiązków i obsługi systemu (szkolenie trwa ok 6-8 tygodni) – jest w pełni płatne przez pracodawcę

 

  • Bardzo dobra znajomość j. francuskiego (C1) oraz włoskiego (C1), j angielski nie jest wymagany
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta  minimum rok
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, uśmiech, pro aktywność
  • Gotowość do pracy stacjonarnej i zmianowej (centrum Krakowa) - dogodny dojazd
Oferujemy

 

  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie ustalanie indywidualnie - otwartość na oczekiwania
  • Bonus finansowy za drugi język
  • Bonus finansowy za jakość pracy i dosprzedaż- do 2 tys. miesięcznie
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony po 14 dniach
  • Rozbudowane benefity min. opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport
  • Możliwość dalszej nauki: kursy, szkolenia, webinary
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość pracy na pół etatu lub ¾ 
Data ostatniej modyfikacji piątek, 19 lipca 2024