Customer Service with German (new Client)
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
8800 - 9500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych korporacji która otwiera dział obsługi klienta dla klienta ze Szwajcarii.
Zakres obowiązków
- obsługa przychodzących : telefonów, maili, wiadomości na czacie - ze strony klientów z językiem niemieckim
- odpowiadanie na zapytania : głównie dotyczących płatności, aktywacji, faktur, przesyłek
- przekazywanie bardziej skomplikowanych zapytań (np. związanych z pomocą techniczną) do innych działów
- raportowanie swojej pracy w systemie do obsługi zapytań ze strony klientów
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1/C2 , nie wymagamy znajomości j. angielskiego
- doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego, minimum 2 lata, najlepiej w strukturach SSC/BPO
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, werbalne, otwartość na zgłaszane potrzeby klientów, uśmiech
- gotowość do bardzo racjonalnej pracy zmianowej stacjonarnej (wyjaśniamy na rozmowie) w samym centrum Krakowa z dogodnym dojazdem (tramwaj/autobus/pociąg)
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe dla osób z doświadczeniem : 8.800 - 9.500 PLN, umowa o pracę na czas nieokreślony po dwóch tygodniach wdrożenia
- dodatkowe, comiesięczne premie bardzo realne do zdobycia (kilkaset PLN)
- pakiet benefitów korporacyjnych : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa
- dla osób spoza Krakowa - pomoc w relokacji jednorazowo (w PLN, umożliwiająca np. wynajęcie mieszkania na 1 miesiąc)
- bardzo ciekawy charakter pracy w nowo tworzonym zespole multikulturowym
- imprezy integracyjne oraz firmowe
Data ostatniej modyfikacji piątek, 19 kwietnia 2024