Remote Customer Service Specialist with German

Wynagrodzenie 6800 - 7300 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest wchodząca do Polski międzynarodowa korporacja, tworząca dział obsługi klienta w języku niemieckim,
Zakres obowiązków
  • wsparcie istniejącego klienta korzystającego z usług firmy, wykorzystując język niemiecki oraz angielski
  • weryfikacja danych klienta 
  • zdalne wspieranie nowych klientów przy zakładaniu kont 
  • bieżąca obsługa zapytań od klientów (mail / telefon / czat )
  • współpraca z innymi działami i kierowanie odpowiednich zapytań dalej
Poszukiwane kompetencje

pracę rozpoczyna szkolenie wprowadzające - szukamy ludzi zarówno z jak i bez doświadczenia

 

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1) oraz angielskiego (B2)
  • bardzo mile widziane doświadczenie min rok w obsłudze klienta niemieckojęzycznego
  • dobra znajomość MS Office
  • dobre umiejętności komunikacyjne, podzielność uwagi (w przypadku odpowiedzi na pytania na czacie / odpowiedzi mailowych)
  • gotowość do pracy zdalnej (8h) pomiędzy 9:00 a 20:00 poniedziałek piątek, plus jedna sobota w miesiącu

 

 

Oferujemy
  • pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce
  • wynagrodzenie w zależności od doświadczenia między 6800 PLN a 7300 PLN brutto wraz z dodatkiem za pracę zdalną
  • pakiet medyczny Medicover, ubezpieczenie Generali, pakiet Multisport
  • możliwość szybkiego awansu (struktura firmy dopiero się tworzy) 
  • przerwa wliczona w czasu pracy (realnie pracuje się 7.5h)
  • dużą samodzielność 
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop etc)
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 30 kwietnia 2024