Expert Helpdesk/Service z j.niemieckim (zdalnie)
Miejsce pracy
Warszawa; Kraków; Wrocław; Poznań
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Zakres obowiązków
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
- wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
- administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
- w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
- szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
- praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
- doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) min 2 lata
- znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
- bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
- pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
- gotowość do 2 tygodni szkolenia (Kraków) potem praca zdalna
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
- pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
- jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
- szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji środa, 14 lutego 2024