Specjalista/-tka zdalnego wsparcia klienta (język niemiecki)

Miejsce pracy Kraków; Katowice; Warszawa; Poznań; Wrocław; Gdańsk
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, przenosząca procesy do Polski, poszerzająca aktualnie swój zespół o kilkunastu specjalistów, gotowych do pracy zdalnej z językiem niemieckim.
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia 
  • posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
  • praca w pełni zdalna, II zmiany, poniedziałek-piątek, pomiędzy 7 a 20 (jeden tydzień od rana, drugi od popołudnia)
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B2
  • umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
  • chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do 2 tygodniowego, płatnego przez pracodawcę szkolenia wstępnego w Krakowie (hotel gwarantuje pracodawca), potem praca w pełni zdalna
Oferujemy
  • wynagrodzenie (podstawa) w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydata, stawki są rynkowe
  • pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji środa, 14 lutego 2024