Junior Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie 4900 PLN brutto/netto + prowizje 2000-4000 PLN
Rodzaj zatrudnienia umowa-zlecenie
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca w sektorze okołobankowym.
Szukamy 10 osób do wsparcia aktualnego działu, na skutek ogromnego zainteresowania usługą.
Zakres obowiązków
  • kontakt z klientem który zostawił swój numer telefonu na stronie www firmy (średnio 300 osób dziennie jest zainteresowanych kontaktem)
  • zebranie kluczowych informacji od klienta, wpisanie ich do systemu, objaśnienie usługi i przekazanie dalej klienta do eksperta celem dalszych rozmów. 
  • utrzymanie pozytywnej relacji z klientem
Poszukiwane kompetencje

Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.
Proces szkoleniowy trwa od 2 do 4 tygodni.

 

  • proklienckie, empatyczne podejście, uśmiech i pozytywna osobowość
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność słuchania i zadawania pytań
  • status studenta / absolwenta
  • dyspozycyjność do pracy na cały etat
  • chęć rozwoju i samodzielnego utrzymania się 

 

Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe : 4900 PLN brutto, dla osób poniżej 26 roku życia jest to kwota netto na rękę z uwagi na zerowy PIT - umowa zlecenie
  • dodatkowe premie miesięcznie : średnio od 2.000-4.000 PLN / za skuteczną obsługę klienta (przekazanie kontaktu dalej do eksperta)
  • dodatkowe jednorazowe premie roczne za realizację obsługi klienta (do 10 000 PLN / rocznie)
  • komfortowe warunki pracy - od poniedziałku do piątku, z czego piątek jest dniem głównie na podsumowanie tygodnia, optymalizację procesów
  • stały napływ zainteresowanych klientów
  • wyjścia integracyjne
  • realną możliwość awansu
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 20 maja 2025