Koordynator ds. kontaktu z klientem niemieckojęzycznym

Miejsce pracy Wrocław
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia B2B
Region Wrocław (dolnośląskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma obsługująca klientów niemieckojęzycznych
Zakres obowiązków
  • kontakt z klientami z Niemiec zainteresowanymi pozyskaniem pracowników (kilkanaście gotowych leadów w miesiącu + własne aktywne działania związane z dotarciem do docelowych osób)
  • przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy
  • budowanie relacji z klientami
  • raportowanie swojej pracy
  • współpraca z działem rekrutacji
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym (sprzedaż/obsługa)
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+/C1)
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, sprzedażowe
  • pozytywna osobowość, poczucie humoru
  • aktywne prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : otwartość na oczekiwania kandydata
  • dodatkowe comiesięczne prowizje
  • dodatkowe, kwartalne premie za ponadstanardowe działania
  • możliwość pracy częściowo z domu (2-3dni w tygodniu)
  • samochód służbowy do wyboru - do użytkowania również prywatnie
  • bardzo pozytywną atmosferę pracy
  • dużą samodzielność 
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 24 stycznia 2022