Koordynator ds. kontaktu z klientem niemieckojęzycznym
Miejsce pracy
Wrocław
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
B2B
Region
Wrocław (dolnośląskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma obsługująca klientów niemieckojęzycznych
Zakres obowiązków
- kontakt z klientami z Niemiec zainteresowanymi pozyskaniem pracowników (kilkanaście gotowych leadów w miesiącu + własne aktywne działania związane z dotarciem do docelowych osób)
- przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy
- budowanie relacji z klientami
- raportowanie swojej pracy
- współpraca z działem rekrutacji
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym (sprzedaż/obsługa)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+/C1)
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, sprzedażowe
- pozytywna osobowość, poczucie humoru
- aktywne prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : otwartość na oczekiwania kandydata
- dodatkowe comiesięczne prowizje
- dodatkowe, kwartalne premie za ponadstanardowe działania
- możliwość pracy częściowo z domu (2-3dni w tygodniu)
- samochód służbowy do wyboru - do użytkowania również prywatnie
- bardzo pozytywną atmosferę pracy
- dużą samodzielność
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 24 stycznia 2022