Manager ds. ekspansji i rozwoju sieci sklepów alkoholowych (FMCG)

Miejsce pracy Kraków; Lublin; Warszawa; Rzeszów; Radom
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia B2B / umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest nowo powstająca sieć sklepów z alkoholem.
Zakres obowiązków
  • aktywne poszukiwanie miejsc pod lokale : na start trzy - cztery województwa (centralna i wschodnia Polska), potem ekspansja na całą Polskę, analiza ich pod kątem opłacalności wynajmu
  • koordynacja otwierania sklepów a potem poźniejszy nadzór nad nimi 
  • rekrutacja i szkolenie pracowników
  • raportowanie wyników do central
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w zarządzaniu i ekspansji siecia sklepów (specjalistyczne lub franczyzowe) - min 2 lata
  • orientacja na osiąganie zakładanych celów
  • dyspozycyjność (częsta praca w terenie)
  • bardzo dobra znajomość kwesti najmu i umów pod poszukiwane lokale
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe oraz formę współpracy do wyboru : umowa o pracę lub B2B
  • bardzo duże możliwości rozwoju i awansu : sieć się dopiero tworzy
  • dodatkowy system premiowy
  • samochód służbowy - do ustalenia jaki, otwartość na oczekiwania
  • pokrywanie wszystkich niezbędnych kosztów (noclegi, etc)
  • dużą samodzielność pod rozpoznawalną marką wśród grupy docelowej
  • wszystkie inne niezbędne narzędzia pracy
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 23 lipca 2024