Payroll Specialist (CEE and Poland)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region małopolskie
Opis oferty Naszym klientem jest korporacja poszerzająca swój dział payroll o specjalistów na Polskę i Centralno-Wschodnią Europę.
Zakres obowiązków
  • odpowiedzialność za miesięczne przetwarzanie płac w Polsce i krajach CEE
  • obliczanie ustawowych zasiłków z tytułu chorobowego, macierzyństwa, płatnych urlopów
  • współpraca z ZUS oraz Urzędem Skarbowym min na programach Płatnik, ZUS PUE
  • wprowadzanie zgłoszeń do PFRON, Urzędu Statystycznego
  • odpowiadanie na zapytania związane z płacami
  • wsparcie lokalnego kierownictwa w kwestiach administracyjnych związanych z płacami, emeryturami i ubezpieczeniami
  • asystowanie przy audytach związanych z płacami lub systemami płacowymi
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - na Polskę / region CEE, min 3 lata przy polskich kadrach/płacach
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • wiedza na temat klczuowych kompetencji i procesów HR (wynagrodzenia, świadczenia, etc)
  • znajomość systemu Optima
  • dbałość o szczegóły
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe kandydata/-tki
  • umowę o pracę, praca w systemie 3 dni z domu 2 dni z biura
  • premie roczne
  • regularne coroczne podwyżki
  • bonusy świąteczne
  • dodatki finansowe do wakacji
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • bogaty pakiet benefitów : karta multisport, ubezpieczenie medyczne
  • możliwość realnego rozwoju w firmie o przychodach powyżej 2 mld PLN
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 24 czerwca 2024