Senior Customer Service with French (Proces transition)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Dla naszego klienta, szukamy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta francuskojęzycznego. Kluczowe jest, posiadać doświadczenie w przeprowadzaniu przenoszenia procesów i szkolenia nowych pracowników
Zakres obowiązków
  • Przejmowanie procesów obsługi klienta w języku francuskim (bez wyjazdów zagranicznych, zdalnie)
  • Szkolenie nowych pracowników w obszarze obsługi klienta, zapewniając im niezbędne narzędzia i wiedzę
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję i lojalność
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla specjalistów obsługi klienta z j.francuskim
  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów i procedur obsługi klienta
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta minimum 3 lata, preferowane w środowisku międzynarodowym SSC/BPO, z przenoszeniem procesów
  • Biegła znajomość języka francuskiego (poziom C1/C2) oraz angielskiego (B2)
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne zdolne do przekazywania wiedzy
  • Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków pracy
  • Doświadczenie w szkoleniu lub mentorowaniu innych pracowników
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji pod presją czasu
  • Gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) standardowe godziny pracy ze świetnym dojazdem
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów (podstawa)
  • pakiet korporacyjnych benefitów (multisport, ubezpieczenie etc)
  • bardzo ciekawy projekt prowadzony dla szwajcarskiego klienta od podstaw
  • dużą samodzielność i odpowiedzialne stanowisko, wykraczające poza standardową obsługę klienta
  • szybki proces rekrutacyjny
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 18 kwietnia 2024