Senior Customer Service with French (Proces transition)
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Dla naszego klienta, szukamy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta francuskojęzycznego. Kluczowe jest, posiadać doświadczenie w przeprowadzaniu przenoszenia procesów i szkolenia nowych pracowników
Zakres obowiązków
- Przejmowanie procesów obsługi klienta w języku francuskim (bez wyjazdów zagranicznych, zdalnie)
- Szkolenie nowych pracowników w obszarze obsługi klienta, zapewniając im niezbędne narzędzia i wiedzę
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję i lojalność
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla specjalistów obsługi klienta z j.francuskim
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów i procedur obsługi klienta
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta minimum 3 lata, preferowane w środowisku międzynarodowym SSC/BPO, z przenoszeniem procesów
- Biegła znajomość języka francuskiego (poziom C1/C2) oraz angielskiego (B2)
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne zdolne do przekazywania wiedzy
- Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków pracy
- Doświadczenie w szkoleniu lub mentorowaniu innych pracowników
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji pod presją czasu
- Gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) standardowe godziny pracy ze świetnym dojazdem
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów (podstawa)
- pakiet korporacyjnych benefitów (multisport, ubezpieczenie etc)
- bardzo ciekawy projekt prowadzony dla szwajcarskiego klienta od podstaw
- dużą samodzielność i odpowiedzialne stanowisko, wykraczające poza standardową obsługę klienta
- szybki proces rekrutacyjny
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 18 kwietnia 2024