Specjalista ds. sprzedaży B2B

Miejsce pracy Rzeszów
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Rzeszów (podkarpackie)
Opis oferty Naszym klientem jest rozwijająca się firma produkcyjna, sprzedająca swoje produkty do klientów biznesowych.
Zakres obowiązków
  • Obsługa i podtrzymywanie relacji z istniejącą już bazą Klientów krajowych na określonym obszarze Polski (do 3-4 województw) - 50% czasu pracy
  • Skuteczne pozyskiwanie zamówień od nowych odbiorców na 3-4 województwach, aktywna sprzedaż - 50% czasu pracy
  • Dbanie o bardzo dobre relacje z Klientami oraz o bardzo dobry wizerunek Firmy
  • Badanie potrzeb Klientów oraz działań konkurencji
  • Negocjacje handlowe z Klientami
  • Regularne delegacje do Klientów potencjalnych, w celu nawiązania relacji oraz współpracy
  • Udział w targach branżowych
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych
Poszukiwane kompetencje
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym (sprzedaż do klientów B2B)
  • Umiejętność nawiązywania relacji z Klientami
  • Dobre umiejętności negocjacyjne
  • Systematyczność w pracy oraz planowaniu zadań
  • Zorientowanie na cel
Oferujemy
  • stała podstawa w oparciu o umowę o pracę (otwartość na oczekiwania)
  • dodatkowe stałe comiesięczne prowizje od sprzedaży
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w komfortowo urządzonym biurze, w firmie mającej duże moce produkcyjne i stałych odbiorców
  • na potrzeby ewentualnych wyjazdów - samochód służbowy
  • dużą samodzielność oraz na początkowym etapie - niezbędne wdrożenie i szkolenia produktowe
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 18 kwietnia 2024