Specjalistka/-ta ds. obsługi klienta - j.niemiecki

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie umowa o pracę
Rodzaj zatrudnienia 8800 - 9500 PLN brutto
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma przenosząca procesy ze Szwajcarii, otwierająca dział obsługi klienta w Krakowie
Zakres obowiązków
  • odpowiadanie na przychodzące zapytania klientów w kilku kanałach komunikacji : wiadomości e-mail, wiadomości na czacie, telefonów
  • sprawdzanie statusów klientów w systemie, ich płatności, rodzaju usług
  • wpisywanie danych do systemu
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (C1) 
  • doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego minimum rok
  • dobre umiejętności komunikacyjne, pro kliencka postawa
  • gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) - dogodny dojazd
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe : 8800-9500 PLN brutto
  • umowa o pracę na czas nieokreślony po wdrożeniu (14dni)
  • dodatkowe comiesięczne premie
  • benefity : opieka medyczna, ubezpieczenie, multisport
  • imprezy integracyjne
Data ostatniej modyfikacji piątek, 26 lipca 2024